محمد علیزاده در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

نقش کانونهای ارزیابی در  ارتقای ساختار مدیریتی کشور 

یک کارشناس حوزه مدیریت منابع انسانی تاکید کرد: برگزاری موثر و صحیح کانونهای ارزیابی منجر به ارتقا و چابک سازی ساختار مدیریت اجرایی کشور خواهد شد. 
کد خبر: ۱۴۲۱۴۹۶

محمد علیزاده در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت: بر خلاف ذهنیت ابتدایی مخاطبان از نام کانون ارزیابی، این کانون  اشاره به یک بستر  مکانی ندارد بلکه به فرایندی اطلاق می شود که جهت  ارتقای  سطح داخلی و توسعه کارکنان توسط سازمان ها و به صورت مستمر به کار گرفته می شود. در کانونهای ارزیابی، تمرینات و ابزارهای نوینی مدنظر قرار می گیرد که به واسطه آنها، توانایی و استعداد کارکنان در هر دوجنبه کمی و کیفی مورد سنجش قرار گرفته و خروجی آن نیز چابک سازی و ارتقای آن مجموعه خواهد بود. شبیه سازی جنبه های مختلف محیط کار با تکیه برچالشها و موقعیتهایی که ممکن است یک مجموعه یا کارمند در آینده با آن رو به رو شود، به مدیران امکان می دهد که شناخت بیشتری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل در مجموعه مدیریتی خود پیدا کنند.

مدیر عامل موسسه رشد سرمایه انسانی ایرانیان (رسا) افزود:برگزاری موثر کانونهای ارزیابی به عنوان یک استراتژی مدیریتی کلان مورد توجه برخی دستگاهها و ادارات قرار گرفته و قطعا فراگیری و تثبیت آن، ثمرات کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی در تامین اهداف تعیین شده سازمانها خواهد داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها